Laat uw kantoorlift niet hangen in het verleden Moderniseer met Schindler

Wist u dat veel liften die momenteel in gebruik zijn tussen de 20 en 40 jaar geleden geïnstalleerd werden? Dat was een tijdperk waarin de meeste werknemers niet eens een computer hadden, nog nooit van Google of het internet gehoord hadden en rekenden op faxmachines om documenten te versturen.

Ontelbaar veel kantoorliften kunnen dus dringend een upgrade gebruiken – net zoals computers en telefoons – om een betrouwbare dienstverlening te blijven bieden. We hebben verschillende moderniseringsoplossingen om te verzekeren dat medewerkers genieten van een vlotte, snelle rit tijdens hun drukke werkdagen.

Van het upgraden van individuele onderdelen, tot een complete revisie van uw systeem: we bieden steeds op maat gemaakte en innovatieve oplossingen om uw liften vooruit te helpen naar de toekomst.


Zijn uw liften klaar voor morgen? Contacteer ons nu!

Een Schindler vertegenwoordiger zal u zo snel mogelijk persoonlijk antwoorden.

Ik weet dat mijn persoonsgegevens zullen worden behandeld in overeenstemming met het Privacy beleid van Schindler.

Liftmodernisering op kantoor

We begrijpen dat geen twee gebouwen hetzelfde zijn. Een hotel heeft heel andere behoeften dan een zorginstelling. Dit betekent ook dat de vereisten voor een lift of roltrap afhankelijk zijn van hun doelstelling. Om een succesvolle modernisering te verzekeren, moeten deze verschillen begrepen en besproken worden. Lees onze blog voor meer tips om de liftmodernisering van uw kantoorgebouw vlot te laten verlopen.