Laat uw hotellift niet hangen in het verleden Moderniseer met Schindler

Wist u dat veel liften die momenteel in gebruik zijn tussen de 20 en 40 jaar geleden geïnstalleerd werden? Dat was een tijdperk waarin de meeste hotelgasten nog boekten via een reisagent of door het hotel te bellen.

Net zoals de boekingsystemen zijn geëvolueerd om te voldoen aan onze nieuwe eisen, hebben ook uw hotelliften nood aan upgrades om effectief en betrouwbaar te blijven. We bieden verschillende moderniseringsoplossingen aan om te verzekeren dat uw gasten kunnen genieten van een vijfsterrenverblijf in uw hotel. Zelfs wanneer ze zich verplaatsen van de lobby naar hun hotelkamer. Van het upgraden van individuele onderdelen, tot een complete revisie van uw systeem: we bieden steeds op maat gemaakte en innovatieve oplossingen om uw liften vooruit te helpen naar de toekomst.


Zijn uw liften klaar voor morgen? Contacteer ons nu! 

Een Schindler vertegenwoordiger zal u zo snel mogelijk persoonlijk antwoorden.

Ik weet dat mijn persoonsgegevens zullen worden behandeld in overeenstemming met het Privacy beleid van Schindler.

Elk gebouw heeft unieke behoeften

We begrijpen dat geen twee gebouwen hetzelfde zijn. Een hotel heeft heel andere behoeften dan een zorginstelling. Dit betekent ook dat de vereisten voor een lift of roltrap afhankelijk zijn van hun doelstelling. Om een succesvolle modernisering te verzekeren, moeten deze verschillen begrepen en besproken worden. Lees onze blog voor meer tips om de liftmodernisering van uw hotel vlot te laten verlopen.