Digitale liftreclame is een onmisbaar communicatiemiddel geworden. Het is niet alleen een krachtige manier om te communiceren met uw huurders, werknemers en bezoekers, maar het is ook een aantrekkelijke en opvallende manier om uw gebouw een moderne uitstraling te geven. Met digitale liftreclame blijft uw publiek betrokken en op de hoogte van belangrijke informatie. Neem uw messaging mee naar het volgende niveau met digitale liftreclame.
Hoewel Digital Out-Of-Home (DOOH) marketing al een tijdje bestaat, ontwikkelt deze zich nu in hoog tempo.
In feite wordt verwacht dat de DOOH-advertentiemarkt tegen 2023 zal groeien tot meer dan $ 10 miljard en bijna $ 16 miljard tegen 2027. Dit betekent dat het nu het ideale moment is om betrokken te raken.
Digitale liftreclame maakt deel uit van de toekomst van DOOH en is daarom cruciaal voor moderne slimme gebouwen. Zeg vaarwel tegen stilstaande, statische posters en hallo tegen multimediale mogelijkheden. Met een publiek dat gevangen zit en op zoek is naar entertainment, is het een kans die u niet wilt missen.
Ze zijn niet alleen de toekomst van DOOH, maar ook de communicatie van moderne slimme gebouwen. Denk er eens over na - we lezen allemaal het menu van het hotel-restaurant in de lift. Dat komt omdat we op dat moment actief op zoek zijn naar iets om te doen - het perfecte gevangen publiek.
Van het verbeteren van de ervaring van uw klanten tot het verbeteren van de efficiëntie van uw medewerkers, de mogelijkheden zijn enorm en lonend.
In dit artikel zullen we kijken naar de manieren waarop digitale liftschermen liften kunnen transformeren en uw gebouw ten goede kunnen komen.
We hebben het allemaal meegemaakt: in de lift staan met een groep vreemden en ongemakkelijk rondkijken op zoek naar iets om te lezen.
Maar met digitale liftreclame heeft u de onverdeelde aandacht van uw publiek.
Uw publiek is eigenlijk op zoek naar iets om te doen. Het creëert dus echte betrokkenheid, wat in de marketingwereld een van de meest begeerde resultaten is.
Denk eens aan hoeveel informatie de gemiddelde persoon dagelijks digitaal wordt blootgesteld. En het merendeel verdwijnt gewoon. Dit is een kans om een publiek te betrekken dat wil deelnemen aan een anders passief onderdeel van hun dagelijkse routine.
Niet alleen dat, maar als de reclame in een kantoor- of woongebouw wordt geplaatst, zal uw publiek het materiaal meerdere keren zien, waardoor het beter herinnerd wordt.
Een belangrijk voordeel van digitale schermen is dat ze supergemakkelijk bij te werken zijn. Hoewel sommige van uw informatie en displays misschien niet zo vaak hoeven te worden gewijzigd, zijn er bepaalde elementen die snel moeten worden bijgewerkt, zoals:
Dringende informatie
Bij een gezondheids- en veiligheidsprobleem, breaking news of extreme weersupdates kunt u uw publiek snel en efficiënt op de hoogte stellen van alle informatie die ze moeten weten.
Maak het persoonlijk
Gebruik ze als een manier om een persoonlijke ervaring te creëren voor uw bezoekers. U kunt nieuwe medewerkers welkom heten op kantoor, een werknemer feliciteren met een geweldige prestatie of zelfs een gelukkige verjaardag wensen!
Wijzig informatie
Dingen gebeuren en informatie moet op korte termijn worden gewijzigd. U kunt digitale signage gebruiken om wijzigingen in evenementen te communiceren, zoals vervroegde sluiting, meer tickets die beschikbaar zijn voor een evenement of verlengde openingstijden.
Digitale liftschermen maken het gemakkelijk om belangrijke informatie over het gebouw te delen. Door te zorgen voor verbetering van de interne communicatie kan dit een cruciale rol spelen in het versterken van de relaties tussen werknemers en het bedrijf.
E-mailcommunicatie is zeer geldig en nuttig, maar u kunt een echte impact creëren door op de voorgrond te treden wanneer mensen weg zijn van hun bureaus.
Digitale signage, vooral in liften, zal uiteindelijk de traditionele prikborden vervangen. Met de mogelijkheden om een bewegend beeldfestijn voor de ogen te creëren, kunt u verwachten de aandacht van uw passagiers te trekken terwijl ze tussen verdiepingen reizen.
Vraagt u zich af waar te beginnen? De mogelijkheden zijn eindeloos, maar u kunt digitale liftreclame gebruiken voor informatie zoals:
Met digitale liftschermen kunt u een andere soort gebruikerservaring creëren. Een boodschap die resoneert, die een herinnering creëert en blijft hangen.
Onthoud, het hoeft niet allemaal te gaan om het leveren van informatie. Overweeg het tonen van bewegend kunstwerk, inspirerende video's of kalmerende natuurscènes om een positieve omgeving te creëren. Neem de tijd om uw passagiers te vermaken en ijsbrekers te creëren voor gesprekken in wat soms een ongemakkelijke situatie kan zijn.
Digitale schermen stellen u ook in staat om het ontwerp van het gebouw voort te zetten terwijl u reist - zodat de sfeer en vibe niet wordt onderbroken wanneer gebruikers door uw gebouw reizen. Dit betekent dat u uw bezoekers volledig kunt onderdompelen in de ervaring, waar ze zich ook in het gebouw bevinden.
In de moderne wereld is ervoor zorgen dat we ons steentje bijdragen aan duurzaamheid van het grootste belang. Het is een groeiende noodzaak waar we allemaal over moeten nadenken. Digitale signage is veruit de meer milieubewuste optie.
Het papier dat voor signage wordt gebruikt, draagt aanzienlijk bij aan de huidige alarmerende ontbossingsstatistieken. Wereldwijd ging tussen 2001 en 2020 411 miljoen hectare bos verloren. Dit is ongeveer een afname van 10% van de boombedekking. Er wordt ook een aanzienlijke hoeveelheid water gebruikt bij de productie van papier.
Met digitale liftreclame hoeft u zich geen zorgen te maken over uitgebreid papiergebruik, aangezien u informatie snel digitaal kunt bijwerken.
Onderzoek suggereert dat de sweet spot voor het verteren van een digitale advertentie rond de 14 seconden ligt. Dit betekent dat u voldoende mogelijkheden heeft om inspirerende advertenties te leveren, gezien de gemiddelde lifttocht in sommige markten meer dan 118 seconden duurt!
Daarom is er geen twijfel dat de voordelen van het introduceren van digitale liftschermen in uw gebouw uitgebreid zijn. Ze geven u de mogelijkheid om echt in contact te komen en verbinding te maken met uw publiek - op een manier die memorabel en interactief is, terwijl u tegelijkertijd interne processen zoals efficiëntie en snelheid verbetert.
Met de snelheid waarmee het gebruik van DOOH-marketing naar verwachting de komende jaren zal groeien, is het tijd om aan boord te springen van de moderne trend en de hele reeks voordelen te zien binnenrollen.